Tosbik3056 gaz için soruyorsanız evet ama ben hala probiyotik kullanıyorum biogaiga ve 8 aylık.
siz gaz sancısı gelip ağlaması olduğunda sakin olun bol masaj yapın ı love you masajı deneyin. Devletin verdiği d vitamin içinde paraben var oda gaz yapıyor. Kullandığınız ilacın miktarları önemli. Beyaz gürültü dinletin ve yüzüstü yatırdığınız da gazını kolay çıkarır rahat eder ama kontrol edin. Saç kurutma mak elektrik süpürgesi sesleri kolik bebek müziği puset içine koyup ileri geri sallayın yukarı kaldırıp indirin puseti ile. Benim oğlumun 6 saat hiç susmadan ağladığını bilirim. Acillere gittik kaç kere araba ile sabahlara kadar gezerdik evde bebek arabası ile gezdirirdik. Bide doktor bize o an gaz çıkarması gazını çıkardığı anlamına gelmez dedi 10 günlük gazı bile içinde tutabilirmiş bağırsakları dış dünyaya adapte olurken gaz biriktirirmiş.