Tugce Bebeğim 2 ay 9 günlük. Doğduğundan beri kucağımda durmak istemiyor. Kafasını şiddetle geriye atıyor hiç bir zaman bana yaslamadı. Belini kıvırıyor ağlıyor. Kısacası kucağımda durmuyor. ☹️ Böyle olup sonradan bu durum geçen var mı aranızda?
Bebek-annesi Tugce gazı ve reflüsü olan bebek yapıyor o hareketi kucakta durmak istememesi değil belini yay gibi gerip de yaparlar
Sonsuzmutluluk Tugce Muhtemelen gaz sancısı çekiyor o yüzden yapıyor bunu 4. Aya doğru rahatlıyor biraz daha sabredin. Alerjik bebek oluncada katlanıyor sancısı bende diyet yaptım çok çok zor Allah kolaylık versin hangi damlaları kullandınız
Tugce minikbaykus öyle çok gazı var ki. Rahatsızlığı da var laktoz intoleransı, çoklu gıda allerjisi. Karnı parlıyor gerginlikten. Piyasada denemediğimiz damla kalmadı en sonunda doktor 2 damlaya düşürdü nasıl olsa işe yaramıyor diye
FilizAlp Benimde oyleydi oglum kafasini geri atardi simdi daha iyi atmiyor etrafi izliyor yaslanip 3 ay 20 gunluk
Tugce FilizAlp değişmesine çok sevindim. İnsan sevip koklamak istiyor bebeğini 🤍 kucağıma alıp da hava aldırmaya gidemiyorum. Kangurusunu hiç kullanamadık bu sebepten.
Tugce minikbaykus internet her zamanki gibi kötü teşhisler koyuyor. Doktorunuz ne demişti? Doktorumu öyle darlıyorum ki allerji sebebiyle, bunu sormaya sıra gelmedi 😅
minikbaykus Tugce Bizimde süt alerjisi ve gaz vardı. Dediğiniz gibi yapıyordu. Şu an yirmi aylık öyle sıkıntımız yok çok şükür. Belli bir süre sonra geçti çok şükür gazı bitince o huyu da bitti . Hatta tek emerken değil. Normal uzanirkende kafa hep geriye atıyordu
minikbaykus Tugce Doktorumuz gazdan dedi. İnternetten bende baktım çok kötü seyler yazıyordu. Ama öyle böyle değildi bizim gaz. Karnı patlicek gibi oluyordu. Gerginlikten
Tugce Bebek-annesi lohusa psikolojisi İle beni istemiyor gibi algılıyordum yetersiz hissediyordum. Şimdi sadece kucağımda sakinleştirmek, sevmek istiyorum. Geçici bir durumsa süper
Bebek-annesi Tugce yok en çok sizi ister o şimdi ilk 3-4 ay anne ilk öncelikli kokunuzu ister. Gazı yada reflü var ise doktordan yardım alın rahatlasın.
Tugce Sonsuzmutluluk sab simplex, forbiome probiyotik, nurse harveys Collex, relactaz, mommys bliss gripe water. Şu anda relactaz ağırlıklı ve sab simplex kullanıyoruz. Her emzirmeden önce relactaz veriyorum
Tugce Bebek-annesi doktor doktor geziyoruz. Katı allerji diyeti yapıyorum ama sanırım bizim çaremiz zaman olacak.
Bebek-annesi Tugce kusma var mı hem kusma hem gaz çok çektim bende yardımcı olmaya çalışayım isterseniz gazı var mı çok ilaç kullanıyor musunuz
Sonsuzmutluluk Tugce Oo hepsini denemişsiniz siz olmayınca olmuyor maalesef sizi anlıyorum ben kızımı karnına fön makinası tutuyordum kıyafkerinin üstünden 6 7 dakika tutup masaj yapıyodum bacaklarını karnına ittirip çıkarıyodu ozaman gaz deneyin isterseniz birde kolik müzikler dinletin
Moonlightttt Tugce aynıydik doktor a sormuştum gaz nedeniyle oluyormuş.geceleri de huzursuz dur uykusunda değil mi? yay gibi duruyordu.3. ayda nadiren yqpmaya başladı bitti hatta şimdi kafasını tutabildigi kadar tutup kucakta etrafa bakıyor .kucakta durmamak değil bebisin sıkıntısı var annesi. Benimki yatirdgmda da yapıyordu hele ilk 1 1bucuk ay
Tugce Moonlightttt uykusunda da ıkınıyor, kıvrılıyor. Uyandığımda alnını beşiğine yaslamış kıvrık halde buluyorum. Umarım bizim de biter teşekkür ederim 🙏🌸
Moonlightttt Tugce tamam o gaz. Benmki de aynı idi hep yay ve çok güçlü duzeltemiyorsunuz . İnşallah çabucak gecer
Tugce Moonlightttt evett bir bebek için ne kadar güçlü diye şaşırıyoruz. İnşallah 🤍🤍 çok teşekkür ederim içim rahatladı 🙏