NurCum bu müziğin gerçekten rahatlatıcı etkisi olduğunu düşünüyorum 3 Aydan fazla çektik koliği, şu an Bebeğim 4,5 aylık baya bi azalma var şükür 🤲🏼 Gerçekten Allah kolik bebek ailelerine sabır versin. Normalde zaten agresif biriyim, üstüne uykusuzluk açlık ve kolik bi bebek gelince kombo oldu resmen🙈 akşam üzeri 5-6 gibi bir başlardı 10-11e kadar ağzını kapatmazdı. Duş, masaj, arabayla gezmek, gaz ilaçları, hiç biri fayda etmedi bize, işe yarayan çocuklar çok ama, bu dönemde imkanınız olan herşeyi deneyin. Colex diye bi şurup ve damlası var çok çok sonradan keşfettik o biraz olsun rahatlattı bizi, ama doktorunuza danışmadan kullanmayın tabi. En önemli şey sabır, hergün her saat her dakika kendime bu günlerin geçip gideceğini hatırlatıp rahatlamaya çalıştım, siz ne kadar rahat olursanız bebekte o kadar rahatlıyo bu bi gerçek. Hergün saat yaklaştığında ağlamaya başlardım resmen çok zor bi dönemdi. Bizimki ileri seviyeydi artık, daha hafif atlatan bebeklerde var inşallah öyle gelir geçer. İnsan çok çaresiz kalıyo hep öyle olucak gibi geliyo ama gerçekten geçiyo şimdi Bebeğim herşeyi anlıyo tepkiler veriyo en önemlisi gülüyo ve o günleri unuttum bile 😍😍 inşallah güzel ve fazla zorlamadan geçer o günleriniz 🤗 o müziği deneyin, başta bebeği susturacak kadar yüksek sesle, sonra sakinleşme durumuna göre sesi kısabilirsiniz, yanınızda birinin kalma imkanı varsa çok çok iyi olur, insan gerçekten tek başına yoruluyo çünkü 😑