Annekizz ah güzel aneeem sen buna erken mi diyorsun🥲 “3 yıl 4 aydır sabah 6-6 buçuk arası ayaktayız akşam saat kaçta yatarsak yatalım🥺 artık bünyem alıştı bazen aynı anda uyanıyoruz 🤷🏻♀️😂 şimdi bide ikinci bebek nöbetleri başlayacak karar aldım doğumdan sonra uyumayı düşünmüyorum nasılsa 3-5 saat uyuyordum onu da yat kalk mundar etmeyim😂😂🤷🏻♀️