LareninAnnesi yazdığınız konu yorumlarının içerigini ya da onceki postun icerigini okumadim cok, merak ettiğim hamilelikte koltuk degnegi kullanmaniz ve yuruyememniz. Sebebi neydi? Ben de son 2 ayimda ve dogumdan sonraki 2 ay yürüyemedim ve koltuk degnegi kullandim. Cok buyuk acilar çektim, isin trajikomik tarafi bel fitigim vardi ondan sandik ve bi de fizik tedavi gordum ama aslinda lemur kemikgimin eklemleri diz ve kalca odem ve iltihap toplamış gebelikten kaynaklı. 2 hafta isiya maruz bırakıp ağrılarımı arttirinca aklina geldi doktorun eklemlerime bakmak.. Bunu yaşayan kimseye denk gelmedim de siz yazinca merak ettim.
Dogumdan itibaren neredeyse 2 ay bebegimi kucagima alip bi adim atamadim, koltuk degmegi ve o kadae acıyla imkani yoktu. Yardim eden hic kimsem de yoktu esim haric... ustelik sezeryan (hic acısı koymadi, ne acılara dayanmistim) simdi yürümek saglikli olmak ne buyuk nimet. Sizin de hikayenizi merak ettim...