LareninAnnesi Bu gereksiz gelenek görenek muhabbetleri gerçekten sıkıyor. Davul çalmakla gelenek göreneğe saygı oluyorsa, ben saygı duymuyorum, öyle gelenek de olmaz olsun. Çocuğumu uyanması şart değil, ben uyanmak istemiyorum. Belki oruç tutmuyorum, belki de hristiyanım kime ne?? Gecenin bi yarısı gümbür gümbür bir sesle uykumun bölünmesinden rahatsızım. Eskiden kimsenin saati yokmuş, teknoloji çağında artık davul sesi mi kaldı, kur saatini uyan... hastası olan var, çocuğu olan var... bu gelenek değil, başkalarının hayatına saygısızlık....o yüzden size sonuna kadar katılıyorum... hele bunu dinle bağdaştıranlara sadece gülüyorum...