Toprakaren Naz-s malesef bizimde öyle ama her aldığım numara öyle kokuyor bazen kalasını yaptı sanıyorum ama bezin kendisi kokulu dikkat edersen burnuna hafif yanaştir ağır bi kokusu var artık cabuk değiştirelim diye mi yaptılar ne