Naz-s bebeğim dodugundan 2.ayına kadar bende kullandım ama tamamen doğal diye avuttum durdum kendimi dayanamadım ve değiştirdim hic emici özelliği yok ilk idrarda şişip kalıyor, felaket koku yapıyor ve benim bebeğimin hem küçük abdestinde hem büyük abdestinde sürekli sızdırma yapıyordu.