Sevgi1624 Karnı tok, altı temiz bir şekilde beşiğine yatırdım. Piş piş yağmur sesiyle uyuyor benim oğlum, onu da açtım. Yanına bir sandalye koydum oturdum. İlk 1 saat 32 dakika sonra uyudu. Bu sürede 5 kere ağladı, sakinleştirip tekrar beşiğine koydum. Uyudu tam 2 buçuk saat. İkinci uykusuna 48 dakikada geçiş yaptı. 1 buçuk saat uyudu. 3. Uykusuna 30 dakikada geçiş yaptı 1 saat uyudu. Gece uykusuna 10 dakikada geçiş yaptı ve sabaha kadar uyudu. İlk günümüz böyle geçti. 3 gün boyunca böyleydi diyebilirim. 4. gün hiç ağlamadan kendi kendine uyumaya başladı ve alıştı. 😊 Temas çok önemli çünkü bebekler güven arıyor. Alışkanlıklarını tekrar etmek için ağlıyor. Başını okşayabilirsin,elini tutabilirsin. Bebeğine bu şekilde yanında olduğunu hissettirebilirsin. Benim oğlum ya memede,ya da beşikte sallayarak uyuyan bir bebekti. Şimdi harika bir düzeni oluştu. Her işimi yapabiliyorum,duş alabiliyorum,evimin işlerini yapıyorum. Bunlar anneler için lüks şeyler 😂