Seymacr Uyku eğitimi aldık süreci tamamladık ama benim bebeğim gece uyanınca kendisi uykuya dönemiyor var mı önerisi olan ne yapmalıyım, bu arada 5,5 aylığız 🙏🏻
goktugmom_061220 Seymacr Ben piş piş yağmur sesi açıyorum. Çok rahatlatıyor ve sakinleştiriyor hemen uykuya geçiyor. Tavsiye ederim. 👍
Seymacr goktugmom_061220 bende akarsu açıyorum ama yok gece uyanınca ağlıyor dönmüyor uykuya 😞 çok teşekkür ederim 🙏🏻
Seymacr goktugmom_061220 iki kez rüya öğünü yapıyorum, emmiyor mamayla devam ediyoruz bi türlü çözüm bulamadım
Seymacr pilavustutavuk emzik sanırım, verince uyuyor ama emziksiz sakinleşmiyor. Danışman emziğin destek olmadığını söylemişti ama bizde galiba destek, doğru söylüyorsunuz
goktugmom_061220 Seymacr Su veriyor musunuz? Susamış olabilir,oda sıcaklığı da önemli. Bebekler çok sıcağı sevmez maalesef 😊 Bende 8 buçuk aylıkken uyku eğitimi verdim kendim. 10 ay 3 günlüğüz şükürler olsun hiç bir sorun yaşamadık. Alışma sürecimiz 3 gündü. 4. Gün çok rahat kendi kendine uyumaya başladı.
pilavustutavuk Seymacr eğer emzik agzindan dusunce kendi kendine alir uykuya devam ederse o destekten sayılmazmis, ama emzik düşünce uyanip ağlıyorsa ve siz vermeden dönmüyorsa destek hâline gelmiş demektir
Okuna Seymacr 6 aylıkken odasını ayırdım uyku eğitimi demiyelim de desteksiz uyumasına Yardımcı oldum ama tam düzen oturtmak 1 ayımı aldı hastalık diş vb seylerde yine bozuluyor ister istemez 1 2 günde yine dönüyor eskiye bu bir süreç bazen uzun sürebiliyor büyüdükçe daha da oturmaya başladı düzen
Seymacr goktugmom_061220 su çok vermiyorum aslında ona dikkat edicem bir de gece uyanınca nasıl dönücek uykuya lütfen yardımcı olun cidden tükendim uykusuzluktan 🥺 emzik kullanıyoruz bırakmalı mıyım çok kararsızım, bir de gece ağlayınca müdahaleniz oldu mu 🙏🏻
Seymacr Okuna haklısınız çok küçükler bi anda düzene alışmak ve sürdürmek onlar için zor olsa gerek inşallah zamanla bende oturtabilirim 🙏🏻
goktugmom_061220 Seymacr Biz emzik kullanıyoruz. Sizde kullanabilirsiniz. Emziğin ne gibi bir zararı olabilir ki. Uyku için bebeklere güzel bir destek. Yaşına girince sizinle iletişim kurmaya başladığı zaman tam anlamıyla bıraktırırız ben öyle düşünüyorum. Bebekler güven arıyor. Muhtemelen tekrar uykuya geçiş yapamadığı için güven eksikliği var. Yanında olduğunu hissettir mesela başını okşayabilirsin elini tutabilirsin poposuna hafif pişpiş yapabilirsin. Zamanla bunlara da gerek kalmıyor. 🥰
goktugmom_061220 Seymacr Su vermeye çok özen gösterin . Su çok önemli bişey hayatımızda. Yanlış anlamayın kesinlikle mama yiyen bebekler için 2 katı önemli. Kabızlık vesayre sorunlar sudan kaynaklı oluyor. Ek gıdaya geçmene az kalmış. Suyu bol bol vermeni tavsiye ediyorum. Ben doğduğundan beri veriyorum. Görümcem doktorun aklıyla 6 ay su verilmez diyorlar ya. Bebeğine hiç su vermedi. 4 aylıkken bebeği böbrekleri iflas derecesine gelmişti. Gittiği doktor öyle bir kızdı ki. Her dediğimizi yapmayın günlük 3-4 çay kaşığı da mı veremedin dedi. Ben onu gördüğümden beri çok önem veriyorum.
Seymacr pilavustutavuk çok küçük emziği bulup ağzına alamıyor büyüdükçe alır diye düşünüyorum ama evet şu an destek bizim için sanırım
Seymacr Nimet-efebspnr38 biz hamakla kundaklı olarak uykuya geçiyorduk, sallamadan asla uyumuyordu bıraktık şükürler olsun, uykuya geçişte biraz sorun yaşıyoruz ama o da zamanla düzelicek tecrübeli annelerden duyduğum kadarıyla 🥰 şu an en büyük sıkıntım gece uyanınca uykuya dönmemesi 🤦🏻♀️
goktugmom_061220 Seymacr Rica ederim. Şöyle de düşünebilirsin. Bebeğini en iyi sen tanıyorsun. Uyku eğitmeni ne kadar tanıyor ki bebeğini. Sen kendin yön vermelisin bebeğine. Evet destek almak güzel bir şey fakat bebeğinin huyuna suyuna göre yol çizmen gerekiyor. Ben böyle düşünüyorum naçizane fikrim 🥰
NiLDeRiN Seymacr bizde 5 aylkken emziğe çok uyanırdık 10 dk da bir emzik için giderdim başına 6 aylıkken yatağın neresinde olursa bulup alıyor onu 🙈ne kadar rahatladım anlatamam. Bazen ben bulamıyorum emziği yarım saat sonra tekrar bakıyorum bulmuş emiyor bile 😂
Seymacr goktugmom_061220 çok sağolun bende günde 3 4 çay kaşığı veriyorum ama fazlasını vermiyordum iyi ki uyardınız 🙏🏻
Nimet-efebspnr38 Seymacr Seymacr nasıl bırakıyorsunuz valla hayret edyorum illa kolum da uyuyacak kollarım artık hsstmıyorum o kadar zor ki yarın tam 4 ay bitmiş olacak