Deletedmom896 MeteNaz Yaptır güzelim 😂 direk yaptır eğer kalın siyah ise diode yaptırabilirsin yok çok ince kıl değil tüy ise elleme
Mira04 MeteNaz igne tabikide daha iyi ama benim tavsiyem şöyle önce diode lazere girip kılların çogunu inceltin daha sonra igneliylede kalanları temizleyin
MeteNaz Mira04 teşekkür ederim bilgi için. Cumartesi başlıyorum inşallah bu tüy yumağı olmaktan kurtulurum bu yaşıma kadar çok çektim artık bitsin bu kabus 🥺😂😂
Kbse Bebe1 agda konusunda çok haklısınız ama ben jileti de pek önermiyorum traş makinesiyle almak daha iyi sonuç veriyor
Bebe1 Kbse tabiki traş makınası daha ıyı elınızde varsa ama yoksada jilet olabılır yada fazla uzamadan cıkmadanda gıdıp yaptırabılırsıznız
Kbse Bebe1 her adet bitiminden 1hafta içerisinde yapılırsa en iyi sonuc görülür uzadikca gidildiğini dúymamistim☺
Bebe1 Kbse evet dogrudur cunku bir ayda çıkmıyor ıkı seanstan sonra bazen ıkı ay 40 gun bazı kışılerde 3 ay deişiyor yani