MeteNaz ben 8 sene çalıştım guzellik uzmanıyım buz lazer önermiyorum alexandrite pro yada kandella en iyi sonuç veren cihazlar diode ince tüyler için ıyı tabı kalıteli bir cihazsa artık pıyasa okadar karısıkkı lazerden anlamayan herkes acmıs ve çakma cıhazlarla oyuZden emin olun arştırın cıhazların resmını cekıp bılen bırılerıne sorun yanı çok basıt cıhazlara alexandra dıyen var bır arkadas agda yapın jilet yapmayın demiş ama çok yanlış bilgi vermiş agdayla koklerını alırsan bır sonuc goremezsın yakmalarının tek sebebi çalışanın tecrubesız olması yada cihazda sıkıntı vardır kımse bosuna yanmaz