ssunal34 Ucaga binmeden bebegin kulagina tipa yapmak lazimmis basinctan etkilenmemesi icin . Rahatsix olmuyormuş o zaman daha rahat oluyormus. Duydum ama denemedim
TazeAnneL ssunal34 hayir bebegi emzirmek gerekiyor baska bisey gerekmez. Ben de agustos ayinda 11 saat ucacagim. Tecrubeli arkadaslarimdan biliyorum
[silindi] Zhnce 13 saatlik 2 tane uçak yolculuğu yaptım 6 aylık kızımla. ikisinde de hiç ağlamadı, ya uyudu ya emzirdim ya da koridorda dolaştık ilgiyle etrafını seyretti. hiç gerilmedim, sanırım bu yuzden kızım da gerilmedi ve sakin geçti yolculuklarımız:)
Gazellethebest Kızlar ben tek kişilik bilet aldım ama bebeğimle uçacağım. Bebeğimi belirtmeyi unuttum. Bilet alırken havaalanında bebek için ücret ödenir mi? Yoksa THY’yi aramalı mıyım?
AyyuceGokcen EsraKerimm Merhaba.30 Tl almışlardı bizden.Ayrıca Uçakta bebek kemeri istemeyi unutmayın,bazen hostesler unutabiliyor çünkü.Hayırlı yolculuklar💐
AhmetEmir 6 aylık oğlumla yeni uçak yolculuğumuz oldu ben en ön koltuğu aldım çünkü sıkılmaya gelemiyo oğlum önüm açıkken rahat ettik oğlumun bileti 30 liraydı ayrıca en ön olduğu için 25 lira da koltuk bedeli ödedim
03saliha06 EsraKerimm canım erken alınırsa 30 civarı oluyor gününde alırsanda 40 ile 50 arası değişiyor yani bize öyle denk gelmişti kendi biletini alırken bebek biletinide al Havaalanında almak istersen bebek koltuğu kalmaya biliyor