EsraKerimm Merhaba bebeğim 5.5 aylık 1 hafta sonra uçuşumuz var fiyatlar ne oluyor bebek için bilen var mı ?
Busu48 EsraKerimm 1 hafta sonra biz de ucucaz bileti Ocak ayında almama rağmen 80 tl para ödedim oğlum için
Semaa EsraKerimm ben8m kizim 4 aylik 3 kez ucak yolcugu yaptik hic sikinti olmadi sizdede olmaz umarimm
Hayatim Zhnce bebekle yolculuk yaptınız sanırım bizim e3 haftaya ucusumuz var aceba brbek arabasini pusetli aliyorlar mi uçağa ??
Zhnce renkliruya bende haftaya uçakla seyahat edicem Şimdiden karın agrım başladı ya durmazsa uçakta diye 😔
Miniktavsan Zhnce sen rahat ol gerilme ki Bebişin de rahat olsun gerilmesin arabada seyahat etmeyi sever bebekler uyurlar hemen uçaktada öyle oluyor motor sesinden mayışıyolar insallah seninki de öyle olur emzik etmiyorsa vermelisin kulakları için faydalı olur canım
renkliruya Zhnce Bebiş kaç aylık.. Küçükken sıkıntı olmuyor.. 28 günlük, 2-3 ve 5. Aylarda yolculuk yaptık..sadece bir defa sorun yaşadık.. Oda biraz mızırdandı.. Onun haricinde hep emip uyumuştu.. Şimdi 10 buçuk aylığız.. Bu sefer bende biraz endişeleniyorum..malum bu aylarda memede çok kalmıyorlar.. İnşallah sorunsuz Gideriz.. 😃 sizede boş şanslar.. 💙
[silindi] Zhnce 13 saatlik 2 tane uçak yolculuğu yaptım 6 aylık kızımla. ikisinde de hiç ağlamadı, ya uyudu ya emzirdim ya da koridorda dolaştık ilgiyle etrafını seyretti. hiç gerilmedim, sanırım bu yuzden kızım da gerilmedi ve sakin geçti yolculuklarımız:)
Zhnce Miniktavsan kesinlikle ben ne zaman gerilsem oda öyle oluyor Mesela iftara misafirim vardı yetştiremicrm diye gerilim 1 dk bensiz durmadı ağladı sürekli Emzik almıyor beni bile çok emmiyor Hoşaf kaynatıp biberonuna koyucam artık onu içiricem mecburen uçak kalkınca
Newmommy EsraKerimm 30 tl falandı bizde 5 aylıkken bindik ilk kez ama çok zor geçti inşallah sizin rahat geçer yolculuğunuz
Pinkbery EsraKerimm her havayolu ve gidiş dönüş biletlerde ücretler farklıdır canım. En az 20 en yüksek 80lira ödersin.