ikiKudurukAnnesi aaa ben de dişleri çıkınca rahatlarım diye düşünüyordum 🤷🏻♀️ kahvaltıda yumurta peynir zeytin yiyor ama mesela domates salatalık asla yiyemiyor. Sonra verirsem bi mama veriyorum. Sonra yoğurt ya da meyve yiyor şu sıralar mandalinaya çok düşkün. Eğer acıkırsa o arada bi mama daha veriyorum acıkmazsa akşam yemeğinde çorba mutlaka olur zaten içine ekmek ufalayıp veriyorum yanında da yoğurt falan. Ana yemek ona uygunsa yiyebileceği şekilde ufaltıp veriyorum yok değilse biraz tattırıyorum baktım öğürecek gibiyse zorlamıyorum çorba ve yoğurt yetiyor. Akşam yatmadan da mama yiyor o şekilde geçiyor. Ama makarna pilav gibi şeyler sıfır maalesef