kufkedisi
Ayyyy. Hiç sormayın. 🙃 Bi ara dizimi ısırdı. “Şiiii, oğlum hayırdır, bu ısırma işi nerden çıktı, unut çabuk” dedim. Suratıma baktı ve bir daha ısırmadı 😄🧸🦷
Maalesef ısırıyorlar. Yani biz neyise de, başka çocukları felan ısırır diye çekiniyorum 🤷♀️