Nuran84 Barlas35 vlla, kabız degil ama yapmıyo kakasını işte şmdide çiş yapmıyo geceleri gece 11 de bezini degiştrdm şmdi baktm yapmamış. Beni emdi yapmış gece mama vermiyorm sadece emiyo 2 gögsümüde
thebeautyqueen Nuran84 Her gün bir kez yapıyor çok şükür. Sürekli mama değiştirmek de kabızlık yapıyor. Biliyorsunuzdur belki ama ben yine de söylemek istedim. 🤗
canimoglumm7 Nuran84 şuan mama kullanmıyoruz ama doktorumuz hipp kabız yapınca aptamil prosyneo önermişti. Sindirimi kolay diye
kayra_06 Nuran84 Hipp organik combiotic kullanıyorum günde en az 3 kakalı bez alıyorum hemen hemen 2 haftadır kullanıyorum
kayra_06 Nuran84 Bir çok mama denedim hepsi de iyi geliyordu ilk başlarda gaz kabızlık oluyordu sonra bağırsakları alışınca çatır çatır ikisini de yapıyor şimdi en son bu mamaya karar kıldık 2 haftadır kullanıyoruz