Egem06 ne kadar akıllı bunlar ya. İşi düzgün yapamamış rengi bile eşitleyememiş bi daha önünden geçmez başka insan. Bunlar her ay gel diyor enteresan. Boya ile boyarsanız bence yıpranma olmaz açıcı olmadığı sürece. Bu rengi ne zaman boyattınız biraz zaman geçtiyse 1 ay gibi o zaman evde boyayın bence