Saçlarımı yaklaşık 2 ay önce boyattığımda resim atmaya çalışacağım gittikçe kötü oldu şimdi saçma sapan bir renk oldu orta kısımları desen uçlarından farklı kuaföre 400 verdim şimdi diyorum aylık bakıma geleceksin diyor her ay nasıl giderim yardım edin ne olur iyice canım sıkılıyor bu duruma