nly_csr Babyisot bizede doktor gastrotuss diye bi şurup verdi kusmasını önlemek için biras azaldı ama hala kusuyor bugün gaz damlasını degiscem doktorun verdiği bitti pek memnun kalmadık yenisini simplex alcam inşallah ise yarar.
Babyisot nly_csr Ben de nurse harveys kullanıyordum onun etkisiyle mi bilmiyorum aşırı derecede ikiniyordu bu doktora gittiğimde onu biraktirip sam simplex verdi inşallah sizin bebeğinizdr düzelir her bebek farklı işte her ilaç yaramıyor
Mutlulugunadi_bahar nly_csr aynı ilacı veriyorum bende dediğiniz gibi tam geçmedi. Dr doz arttırırız demişti. Tekrar gidemedik. Siz günde kaç kez ne ölçüde veriyorsnz
Mutlulugunadi_bahar Babyisot bizde gaviscon ve motilium vermişti ama kusmayi kesmedi ve kabızlık yapınca bıraktık gastratuss kullanıyoruz şimdi.
Babyisot Mutlulugunadi_bahar Her çocuk farklı oluyor bizim kusma geçti kakası da zaten şu gibiydi ve günde çok fazla kaka yapıyordu şimdi normale döndü tabi ilerde kabız olursa bende tekrar doktora danisirim
nly_csr Mutlulugunadi_bahar gün de 3 kez tok karna 1 çay kaşığı veriyoruz doktorumuz öyle söyledi bize siz ne kadar veriyorsunuz
Babyisot Mutlulugunadi_bahar inşallah geçer etkilemez olur mu yediğini kusuyor uyku uyumuyordu perişan oluyordu 20 dk dan uzun uykusu yoktu onun olmayınca benim de yoktu zombi gibi dolaşıyorduk
rabiahiranur Emoss01 İlk başta öyle oluyorlar. Çok çektim bende hiç uyku yemek yoktu. 2 ayı geçtikten sonra yavaş yavaş düzene girmeye basliyor.
Zelisskk Emoss01 40 dan sonra düzene girer belki benimki de öyleydi. Sabaha kadar oturmaktan popom uyuşurdu kollarım uyuşurdu.
nly_csr Mutlulugunadi_bahar neden veremiyorsun ben sabah 9 gibi bi veriyorum sonra öğlen 3 ten sonra veriyorum bide akşam 10 gibi veriyorum
Mutlulugunadi_bahar nly_csr 8 saat arayla vermeye çalıştım o yüzden. Siz d vitamini kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız ismi ne acaba?
nly_csr Mutlulugunadi_bahar aile hekimi monovit diye bi d vitamini verdi ama bir kez kullandım gaz problemi için bigaia diye bi gaz damlası aldık onun içinde d vitamini var diye ekstra vermeye gerek yok dedi eczaneci o yüzden devletin verdiğini kullanmiyorum