_Gamze_ gaviscon ilk kullandığimda benimde öyle kustu diye bırakmıştım ayrıca nurse harveys şurup kullanıyordum sonra başka doktora götürdüm gaviscon u günde 4 defa kullanıyorum ama doktor anne sütüyle vermemi söyledi öyle kusmadi . Ayrica motillium ,debriat,sab simplex gaz damlası da kullanıyorum evet çok fazla ilaç ama kullanıyorum çünkü bebeğim asla durmuyordu epey ileri durumdaydı kusması çok fazlaydi tabi bu ilaçlar hep reçeteli doktora kontrolunde ultrasonuna kadar bakilmisti kendimizden alınmış ilaçlar değil