Esr-Hyl sikma canini diyemem cunku anneyiz ve en ufak şeyi kafamıza yakıyoruz. Evde bol bol bebeginin ellerinden tut yürüt bazı bebekler emeklemeden yürür. Onundende emekle benim kızım yanlış engelliyordu esim önünden emekledi oda aynısını yaptı. Kizimda 1 yaşından sonra yürüdü kiz bebekler herşeyi çabuk yapıyor diyorlar ama her bebek oyle değil malesef. Esimin kuzeninin kızı 2 yaşında yürümüş birden yani olabiliyor boyle seyler üzülme sen yürüt olmadı yürüme arkadaşı al.