Seseff 13 ay doktora götürmek için çok erken hanım efendi. Kadın zaten üzülmüş bence siz de endişe ettirmişsiniz. Kızım 21 .5 aylık doktora da götürdüm hala yürümüyor. Çok şükür bi sorunda çıkmadı. Tabiki bakılsın edilsin ama 13 ay bunun için çok çok erken. Ne dayısı doktor, ne siz ne de ben. Ama kimseyi bu kadar erken bi ayda endişelendirmeye gerek yok. Her çocuk erken yürüyecek diye bişey yok. Zamanından erken yürüyen çocuklar oldukça herkes her çocuga gec kalmış gibi yaklasıyo. Evet benim kızım geç kaldı ama post sahibinin çocugu için bu durum söz konusu değil. O yüzden dayısı oldukça yanlış konuşmuş.Söylemek var söylemek var. Baktırdın mı diye sor, tavsiyede bulun ama hastalık adı vermek ne alaka ? Saçmalık.Kimse kendi çocugumuzu bizden çok düşünemez öyle değil mi ?