Ugggg çok teşekkür ederim çünkü tam kuzumu uyutacaktım msjınızı okudum ve 3-4 aydır buzuki orhan kolik müziği yada yağmur sesiyle uyuyodu ama mozartı bebekliğinden beri çok açmıştım ve kendim de hamileyken dinliyodum,unutmuşum sizi okuyunca tekrar “baby mozart sleep music” açtım ve 5 dk dolmadan uyudu. Yoksa şans eseri miydi bilemiycem ama devam edecem. Denemeye değer sıkılmıştım diğer müziklerden😊