kaymakliekmekkadayifi kızım 8 ay 26 günlük. 6-9 9-12 karışık aldım ben. Bizim kız zayıf uzun. taytlar çok bol geldiği için 6-9 aldım mesela 😅 ustlerde karışık aldım. LCW 9-12 ler çok büyük olmuyor üst olarak ve tulum olarak 9-12 kötü durmadı kızımda. Hm den 6-9 alıyorum çünkü kalıpları aşırı büyük 😅 civilin ve ebebegin kalıpları da küçük mesela. Alacaklarınızın hepsini 6-9 almayın çünkü kış sonuna doğru olmaz bu sefer.