kaymakliekmekkadayifi Mervetly ya e bebekten bende 9 12 bi tane pijama aldim ama kollarini kesip ust uste koysam 1er kol daha cikcak o derece uzun 😂😂 lcwdan 9 12 giyiyordu yazliklari😂😂 anonim markalardan 6-9 ve 1 yas giyiyo😂 beynim yandi
kaymakliekmekkadayifi Ylcmelis ya evet bide o var 6-9 alirsam ya cekerse. 😂 acaba 9 12 alip bi kere 60 derecede falan mi yikasam 😂😂
kaymakliekmekkadayifi kullanici- biz izmirde yasiyoruz kolay kolay altina bisey giydirmem. Zaten disari cikarkende kozmonot giydircem. Evde de normal bi alt üst yeterli olur diye dusunuyorum. Sanirim 3 5 parca 6-9 , 3 5 parca 9-12 alicam
Deletedmom5454 kaymakliekmekkadayifi benım oğlum hiç kendi bedenini giyemedi kalıplar çok dar 3 aylık ama 9 aylık giyiyor mesela öyle iri yarı da değil hani
kaymakliekmekkadayifi Deletedmom5454 benim kizda 3 aylikken 6-9 giyiyordu sonra yavas kilo almaya basladi 2 3 ay daha oyle giydi simdi 6-9 , 9-12 karisik giyiyor 😂😂
Ebrulkkk kaymakliekmekkadayifi beden tablolarına bakın alışveriş ettiğiniz sitenin ona göre yapın alışverişinizi 😂ben öyle yapıyorum
kaymakliekmekkadayifi Woody bende sevmiyorum sanki abisinin ablasinin seyini almis gibi oluyo. Ama acaba yikayinca ceker mi diye dusunuyorum. 6-9larin cogunlukla beli sikiyor 9-12lerinde boyu uzun geliyor 😂
kaymakliekmekkadayifi Ebrulkkk onlara gore alamiyorum ki ben onlara gore 3 6 almam laz😂😂 boyu kisa bizimkinin biraz tifil😂😂
AND-20 kaymakliekmekkadayifi 1 yaş a göre 80 cm aldım boyunu n hepsini 72 cm şu an boyu bebeğimin 8.500 dü kilosu da en son 7 aylık şu an giydirdiklerim de üstüne gôre oluyo
Mommqueen kaymakliekmekkadayifi 9-12 al canım kıl bitene kadar tam olur bebeğin kaç kg bu arada o da çok farkeder mesela benim oğlum şuan 3 aylık tulumları 6 aylık giydryorum tam oluyor h&m de 4-6 ay tam oluyor
Mommqueen kaymakliekmekkadayifi maşallah bogu kg su da güzel 9-12 neden çok büyük oldu acaba oversize mıydı takım oğlum gecen ay 6.350 kg idi bu ay tartmadık zannımca 7,5 olmuştur ben kış için biraz 6-9 biraz 9/12 aldım
kaymakliekmekkadayifi Mommqueen beli sikiyor bile bir cogunun ama bizimki biraz tifil :) kollari ve bacaklari uzun geliyor 😂😂 bide aldigim sey pijama takimk acaba pijama diye mi biraz salas ki ?