Feride10 Evet yaramıyor, enfeksiyon varsa ona çözüm olur ama doktora danışmadan bir şey kullanmayın. Tabii yine teşhisi doktoru koymalı ben tecrübelerimi aktarayım size.
Terlemesin, koşmasın, banyo yaptırmayın, burnunu açık tutun, başı yüksekte uyusun, krizi tuttuğunda oturtun düzelmiyorsa buzluğu açıp önünde nefes aldırın. Çok kötüyse hastanede hava verirler o çok iyi geliyor. Bizde eve makine aldık. Sık sık tekrarladığı için tedaviyi evde görüyor şu anda. Tedaviden kastım rahatlamasını sağlayacak bir şey sadece🙏
Benim postuma da epey öneri gelmişti incelersiniz.
Geçmiş olsun🙏
https://forum.mutlubebekleriz.com/d/751652-krup-krup-krup