Evsaanne [silindi] ya zaten dr paralı diye önerdiği iyi olduğundan değil onlar komisyon aldığı için öneriyor
[silindi] Neslihan-28 hala geçmedi bu ağlama durumları gaz ve sancı dedik 4.5 oldu hala geçmedi .umarım alerji değildir ya /:
Neslihan-28 [silindi] şifa olsun inşallah kuzuya.eğer siz gerçekten huzursuz iseniz kaka tahlili yaptırın bebeğe.süt alerjisi olabilir laktoz intorolansı olabilir.Ben mesela 1 kase yoğurt yerdim 3 saat sonra çocuğum krize giriyordu çığlık çığlığa ağlıyordu😩