[silindi] Kizlar bebeğim 4 aylık çok sancılı bir çocuk şimdiye kadar hep gazi var ondan bu kadar sanciyor saniyordum. Bugün kakainda kan gördüm . Alerji mi oluyor ? Bı kaç gün önce de vücudunda küçük küçük sivilceler çıkmıştı. :(
Hellobacilar [silindi] evet canım süt ve süt ürünlerini kes bir süre takip et devam edicek mi kan gelmeye
BarlasMomm [silindi] evet alerjiden oluyor. Yediklerinize dikkat edin. Bir sure paketli gida, kuruyemis, sut urunlerine ara verin. Takip edin devam ederse yumurta, tavuk yada yediginiz besinlerden suphelenin
Merve12_ [silindi] canım benimkinde de ay nı belırtıler vardı hala var herseyı kestim sut tavuk et Yumurta kuruyemus un lu hersey ama hala var alerjı doktoruna gıdıcem Baska care kalmadı yediğim artık cok az sey kaldı kafayı yıcem hala bulamadım neye alerjısı var.
Neslihan-28 [silindi] yumurta da alerjen diyete ekleyin.kuruyemişler de alerjen hazımsızlık yapar tüketmeyin .
[silindi] BarlasMomm bu ara ekstra Antep fıstığı tüketiyorum baya . Süt ürünlerini başından beri tüketiyorum sancısı oluyordu onun dışında kakası normaldi. Bı bakalım yarın Dr gideceğim.l :(
Hellobacilar [silindi] kendi sütünü ver sen süt ürünler tüketme canım doktora da git mutlaka eğer alerji varsa özel mama veriliyor
Hellobacilar [silindi] sanmıyorum canım benim bebeğim de alerjik kan damlasıyla değil deneyerek gidiyoruz süt tütkketiğimde ya da süt ürünü geliyor birde tavukta önceden daha çok şey yasaktı diyeti açtık yavaş yavaş kuruyemiş paketli gıda yumurta kırmızı et bunlara da dikkat et
BarlasMomm [silindi] aa antep fistigi yapabilir. Yogurt falan da gaz yapar sancisi ondan mi acaba. Karnindan sesler geliyorsa yani bagirsaklarindan alerjiden kaynakli olabilir. Doktora gidene kadar sade beslenin yani. Ekmek, patates, yesillik zeytin falan alerjiden uzak seyler yemeye ozen gosterin. Benim oglumun coklu besin alerjisi var mesela 🤦🏻♀️
Evsaanne [silindi] bende aynı canım Demir ilacı yapıyor bizde 4 aylığız başladık o günü aynı şeyleri yaşadım bende hala var