SedefK Ozlem4522 mesela bne gündüz 3 saatte bir 120 cc vermeyi düşünüyorum. Gece 6 saat uyursa uyanmadan yinr 120 cc mi vermeliyim🤔
Ozlem4522 SedefK ben gün içinde mama vermiyorum gece hiç emzirmediğim için gündüzü ten tene temasa ayırıyorum geceleri uyandığında ve 120 cc ile besliyorum bence öyle yap hem emmiş olsun seni de
SedefK Ozlem4522 evet gece uykumu alamadığımda o gün bebeğimle de düzgün ilgilenemiyorum 🤦♀️ siz gece sağım yapmıyo musunuz?
Ozlem4522 SedefK evet bebişlerimize zaman ayıramıyoruz böyle zor oluyor. Ben gece sağım yapmıyorum mama ile beslediğim için bide gece sağmamamın sebebi süt depoları en çok gece dolar ve antibiyotik etkisi gece sütünde oluşur diye düşünüyorum sabah uyandığı gibi emzirmeye devam ediyorum
Waris SedefK merhabalar. Şu an 4. Ay atağında da olabilir bebeğiniz. Bu ay uykular çok bozuluyor. Hemen doymadığını düşünmeyin bence. Benim bebeğim de 4. Ayından sonra meme reddi yaşadı. Çok uğraştım denemediğim yöntem kalmadı ama olmadı zaten sütüm hep azdı ve doyurmuyordu. Gündüz emdiği kadar meme ve mama verdim. Ama gece asla mama vermedim. Çünkü bebekler en iyi uyku arasında emiyorlar. O bile kardır onlar için. Bence hemen pes etmeyin.
SedefK Waris çok haklısınız, hepsini inanın ben de biliyorum ve bebeğim gece iyi emiyodu 2 gün önceye kadar. Sütüm de doyuruyodu. Ama sütüm azaldı ve bebeğim gece de emerken mızmızlanmaya başladım ve psikolojimi çok etkiledi bu durum🤦♀️
Ozlem4522 acemiannis o uyanmadan vermek mantıklı mı bilmiyorum bana göre değil cünkü düzeni oluşmuyor huysuz oluyor 3 ay üç günlük bebeğim var benim
SedefK Ozlem4522 ben de gece emziriyodum şimdiye kadar, gündüz uyanıkken pek emmiyo da bebeğim, sağım yapmazsam azalır diye korkuyorum da. Azalma olmadı mı sütünüzde
acemiannis Ozlem4522 uykuyu seven bır bebegım var son hatte kadar dayanıyor sonra çığlık kıyamaer açım dıye bagırıyr o uyanmadan verınce daha ılımlı kalkıyor ya da uykuya devam edyr
Ozlem4522 SedefK sağım yapma o artırma yapmıyor doktorum bana dedi ki sürekli emzir emdikçe süt damarları açılır ve gelir diye
Ozlem4522 SedefK o bebekten kaynaklı sanırım cünkü benim bebeğim de gündüz hep emmek istiyor kollarım da takat kalmadı bazen çok yoruluyorum 🤔
Waris SedefK çok iyi anlıyorum sizi ben de uzun süre bu psikolojiyle mücadele ettim. Önemli olan sizin kendinizi iyi hissetmeniz anne huzurlu ve mutluysa zaten çocuk da mutlu oluyor.
Irmakprensesinannesi SedefK valla söyle soyliyim gece uyumadan önce mamasını ver aç uyumasın benim kızım 2 ay 3 günlük doğduğundan beri kucuk doğduğu için hem mama hem emdi hala da öyle özellikle gece uyumadan hem emziriyorum hem 60 cc mama yiyor öyle uyuyor rahatcana bebekler açlık tan hoslanmaz
Irmakprensesinannesi SedefK soyle 3 4 saat bir uyanıyor o uyandığında önce meme veriyorum sonra mama yiyor 01:00 uyuyor 04:30 gibi kalkıyor bide 08:00 gibi uyanıyor gündüz gnlde (istisna zamanlar haric) uyuduğu için düzenli aksam 8 gibi uyanıyor sonra uyutmasi zorluyor mama versemde 1 gibi anca yorulup uyuyor uyumadan yine mama veriyorum altını değiştirip