Artık pes ettim diyebilirim. Emmiyo bebeğim sütüm de az, artık sağıp veriyorum ğzerine de mamayla tamamlıyorum. Gece nasıl yapmam gerekiyor. Yani belirli saatlerde kensim mama mı vermeliyim bebeğim uyanınca mı vermeliyim. Ya da beslenme saati gelmeden uyanırsa beslemeden uyutmalı mıyım? Yardımcı olur musunuz?