300721 1,5 aydır kullanıyorum. Kullanmaya devam. Sağ tarafta düzlük olmuştu. Sol bombeli kalmıştı. Solun üstüne yatırdım hep büyük oranda geçti. Arkada çok az bir düzlük var. Doktorumuz o da zamanla geçer dedi. Hatta dün muayenede baya şaşırdı çok iyi düzeltmişsin dedi. Denemeye değer. En azından keşke demezsiniz