Yamanikomm mavisgozlum hergun veriyorum cnm birgun corba birgun pure yapiyorum bu sabeh labne tadimina baslattim
Nihal1341 Rehoo herkes ayrı bi düşüncede ama ben bazen veriyorum hatta sütlü ve hurmalı olanı çok güzel bence 🙊
Aznurr Yamanikomm bn kutu üzeründwki ölçüye göre yaptım kıvamı fln çok sıvı oldu bebeğimde yemedi hero bayb aldım sonra .