Merhabaa kızlar 15 aylık bi bebeğim var 3. 5 aylık hamileyım. Korunduğum halde hamile kaldım. Hem 3 aylık iğne yaptırdıydım hem geri cekilme ile hamile kaldım yasım 25 ama ilk bebeğim zor bi bebekti. Şimdi 2.de geliyor ama 2 den sonrası kesinlikle diyorum. Sorum su normal doğum ile bağlanabilir mi. Zor bi işlem mi yaptıran var mı?