Adamelis12 bu çocuk azarlar yorumunuzu görmüyorum hatta ve hatta görmezden geliyorum demolize edin demedim. Ben zaten psikolojikmen şaşkın ve gergin olduğum için buraya yazdık ay çok bilmişler gelsinde beni aklı sıra ayarlasın diye değil. Varış problemi yaşıyorum kontrol hapı kullanamıyorum esim prezervatif kullanmak istemiyorum hoşlanmıyorum diyor. Evet korunma yöntemi diye bas bas bağırmıyorum dikkat ediyorduk 1.5 yıl bu şekilde dikkat ettik yine olmaz ümidiyle. Ha buna da şükür tabi yargilamiyorum
Equinox