Melekaksu14 FatosToprakDeniz oh maşallah arayi acmısız ya benim hep düşüncem 2 3 yaş olsun du da bu baya baya supriz odu😀😀
Melekaksu14 Koala06 maalesef sezeryan 😀 daha dün söyleniyordum dikiş yerim kaşınıyor ağrıyor diye 😀😀 9.ay sonra düşünemiyorum
Melekaksu14 sonsuz17 bizde ilk 1.5 yıl böyle korunduk istedik o ay oldu çok şükür de bu sefer ki bide Yani olmadı bisi olsa anlardım doktor arayıp yanlış sonuç çıkmış felan diyecek gibi hissediyorum hala😀😀
Melekaksu14 Yorgunannee_dd bir birine yakın 3 bebis ve ikiz masalllah tek tesellimiz ileri de rahatlarız olsun mu😀😀😀😀
tugceerva06 Melekaksu14 valla teselli veremicem zor olur hemde çok ilk çocuğa biraz üstüne düşer ihmal edilme durumu olmaz umarım. Elinizden geleni yaparsıniz tabi ne diyim kolaylıklar dilerim hayırlısı olsun
Melekaksu14 tugceerva06 benim de öğrendiğimde tek korkum bebeğime resmen aşığım ve hic birseyini kaçırmak istemiyorum her anını ve onun hakkina girmiş gibi hissediyorum tekrar tekrar söylüyorum Rızkı varmış ki geliyor ama sağlıkla gelsin 🤗
Denizinannesi52 Benimde kızım 14 aylık temmuz ayında düşük yaptım ağustosta tekrar hamile kaldım şuan 11 haftalık hamileyim allah sabır versin bize 🥰
Rabiaeser Melekaksu14 hayırlısı olsun 1.daha cok küçükmüş yaa uzuldum keske prezervatif kullansaydiniz
Tazeanne0134 Melekaksu14 annemde ben 6 aylıkken hamile kalmış şimdi ikiz gibiyiz ve annem iyi diyor teselli olur mu bilmem
Haticekkbkr Melekaksu14valla sizin ki pek kaza kurşunu sayılmaz😁 dilimizde tüy bitti, geri çekilme korunma yöntemi değildir demekten😊hayırlı olsun şimdiden.