_caglabebek bir_melek_annesi bende sleppy kullaniyorum 5 numara 8 kilo kizim nekadar buyuk alirsam alayim lastik izi oluyor diger bezlerde olmuyormuymus ben hepsinde olur diye dusunmistum
filizyayli fresh_mom sleepy kullanıyorum ben 3,5 aylık bebeğim 4 yaşında oğluma da onu kullanıyodum küçükken hiç sızdırma yapmadı lastikleri de hep kopartırım el alışkanlığı olmuş artık o lastik izini bebeklerde görünce çok üzülüyorum çünkü
theAna fresh_mom yukarıda gördüm yorumunuzu çok küçük değil mi numarası biz 5 numara kullanıyoruz daha rahat
Anne135 fresh_mom bende slepy almıştım memmun kalmadım çok taşma yaptı sık sık değiştirmem rağmen molfix çok güzel Bi şans verin bence ama pure soft olanı alın dışı beyazımsı gibi olandan yeşil renk olandan almayın
Prenses-annesi1 fresh_mom Sleepy kullanıyprduk bizde lastik izi yaptı değiştirdim molfix kullanıyoruz uzun zamandır öyle bi sorun yok çok şükür
Grupyildizi Lastikleri yirtiyorum cnm ic camasirimiz iz yaptimi canimiz yaniyo kizim aciyo dio zaten bn dogdugundan beri iki cocugumunda lastigini koyarip taktim sizdirma olmuyor