Zeynepugur Eylusunannesiii ya canım peki bebek tekme atınca falan agrın oluyor mu benim tekme atınca falan acıyor 6 ay oldu daha gerçi ama ve kenarları sanki uyuşuk gbi 😂
Nazliprensesinannesi Best11 harika bir krem ama biraz tuzlu,ben kullandım şu anda sıfır iz var,onunla ilgisi var mı bilmiyorum,düzenli kullanmadım,7-8 defa falan arada aklıma geldikçe kullandım,etkisini hemen gösteriyor zaten
Zeynepugur Cihangiriinannesii ben sezeryan olalı 6 ay oldu iz degil de mesela bebegim tekme atınca falan agrıyor ve etrafı sanki böyle uyuşuk gibi sizin o dönemde öyle miydi hatırlıyormusunuz ☺️
Cihangiriinannesii Zeynepugur evet öyleydi hala uyuşuk bide bastırınca acıyor ☺️ Uyuşukluk 2 senede de geçebilir hiç gecmeyedebilir normal
Gulsah2626 lalbg o kabarıklık keloid sanırım bende de var bebeğim 3 aylık şimdi kullansam etki ederim sizce