Best11 aynen gece gündüz demişti bana da ve bende bebekten fırsat bulamadım sanırım aslında hicbirseyi duzenli kullanma huyum yoktur 🥲 ve burada görüyorum herkesin dikiş izi hafif veya kendiliğinden geçmiş ama benim öyle değildi hep kırmızı-mor gibi ve şiş duruyordu ki 14 aydır aynı. Ama bu 1 haftadır o şişlik ve renk hafifledi. 👍 Düzenli kullanmaya çalışcam çünkü umut verdi bana 🥰