ikibebebiranne_ bende korkmuştum ama sadece kolumda hafif bi ağrj vardı kolumu yukarıya kaldırınca ağrıyordu bide üstune yatinca. Başka belirti yaşamadım çok şükür bebeğimdede bi sorun olmadı 14 ekimde 2.doz olucam baklm inşaAllah😊 Hatta aile hekimimizinde 9 aylık bebeği var emziriyor oda vurundum sorun olamadı dedi ve antikor ürettiği için bebeğede faydalıymış😊