Başka bi postta ‘benimlede dalga geçtiler’ dediğin için girip bi okumak istedim ama tarafsız dışardan bi gözle söylüyorum her cevap vereni terslemişsin üstelik kimsede seninle dalga geçmiyor. Posttaki durum hakkında da bi fikrim yok üzgünüm zaten olanlarada pek ihtiyacın yok gibi..Dışardan durum bu🤷🏻♀️