Kizim tam 7 ayina yeni girdi, 1 aydir calisiyorum guvenligim 2 gündüz 2 gece. Zaten hem emziriyordum hem mama yiyordu sagacak kadar sutum de yok zaten azalmaya başlamıştı çalıştığımdan beri mama ve ek gida yiyor. Isten geldigim ve yahut izin gunlerimde emzirmek istiyordum taki artik sinir krizi geçirene kadar artik tamamen istemiyor reddediyor agizina alsa bile soylene söylene iki saniye zor tutuyor kizartiyor kendini atiyor. Sütümü kesmek istiyorum artık. Nolur yardim edin gitsin bitsin de bende kurtulayim