Atesalp Sevgi1995 benim de oglum suan 3 ay 7 günlük. Regl bekliyorum hala , 1 ay daha bekleyip kontrole gitmeyi düşünüyorum. Saglikla kucağınıza alin ınsallah 😇
Sevgi1995 Atesalp anam yanlış yazmışım ya 7 ay 18 günlükken ikinciye hamile olduğumu öğrendim 🤣 amin inşallah Allah razı olsun kuzum
asell03 Atesalp yine siz bilirsiniz ama yani 5oldu doğum yapalı ve doğumdan sonraki kanama da 10gün sürdü ve hala regl olmadım arada ağrısı vuruyor ama ne gelen ne giden var regl olmafığım için karnımda epey şiş 😒
Atesalp 1prens1prensesannesii cok sevindim yazdiginiza 😊 maddi manevi boyutu da korkutuyor ama en çok ic dikişler vs sorun olur mu dedim , beklemedeyim bakalim
Atesalp asell03 yaaa o sislige de taktim , hic gitmicek diye korkuyorum artık 🤔 benim de 1 kere yokladı hafif bi agri oldu, dedim regl olcam heralde ama sonra gecti
asell03 Atesalp sinir ediyor insanı göbeğim doğum sonra baya inmişti şaşırmıştım ama tekrar 4aylık gibi göbüş oldu 😁