Merhabalar, ben 3 buçuk ay önce sezaryen dogum yaptim. Henuz regl olmadim, biliyorum kimisi 1 yıla kadar olmuyor ama bu ay icime kurt düştü, tekrar hamile kalmış olabilir miyim diye. Fakat asıl korkum sezaryen sonrası kisa surede hamilelik olursa ihmalsizligim yuzunden karnimdaki yavruya zarar gelir mi. Biraz araştırdım en az 1 yil beklenmeli yaziyordu, aranızda sezaryen sonrasi kisa surede tekrar hamile olup doğuran var mi? Nasil bir süreçti?