sariKizim_akKizim ilk sezeryab da bende hiç ağrı vs yaşamadım. 36 gün oldu doğum yaptım. İnanılmaz acı var. Bir baktım bundan 10 gün önce felan iltihap var doktora gittim enfeksiyon kapmış krem verdi. Ertesi gün hafif kan aktı iltihap vçyerinden geri gittim. Normal dedi doktor. İç dikişler felan gayet iyi dedi ultrason ile baktı.. Antibiyotikli krem verdi batikon ile pansuman yap krem sür gazlı bez ile kapat iç çamaşırı değmesin dedi. Göbeğin ameliyat yerine gelip orayı nemli bırakmasından dolayı oluyormuş o sızı