Kızlar 5 gün oldu doğum yapalı. Dikişin bağlantı noktasında sızı var ve halaa yürüyemez durumdayım. Ayağı kalkıp 2 adım attığım an başlıyor yanma ve sızı. ilk doğumumda olmamıştı ağrı vardı sadece. Böyle durumu yaşayan oldu mu ARKO TÜP KREM SÜRSEM bir şey olur mu