eylul_veannesi Tayt, eşofman altı ve badi. Saçlar zaten hep toplu, salınca bunalıyorum.Bebek olduğu için parfüm ya da kolonya kullanmıyorum. Zaten çok makyajı seven bir insan değilim, namaz kıldığım içinde makyaj yapmıyorum açıkçası. Kısacası bildiğin ev modu 😂