alisileedis neden böyle diye ben de çok düşündüm. Geçen gün markete giderken kafenin önünden geçiyoruz kadın masada oturmuş bi yandan arkadaşlarıyla sohbet ediyor bi yandan da bebeğini biberonla besliyor. Yani görünce gözlerimi oradan alamadım, vallahi gözlerim doldu. Eşim tamam o tarafa bakma diyor. Bırak sohbet ederken beslemeyi, odada sinek uçsa sineğe bakmak için biberonu itiyor yemin ederim abartı değil. Biberonu kenara koyup havluyla sinek kovuyorum odadan. 😢😢 Yani öyle tükenmiş bir haldeyim ki. Üstelik işe başlamak zorunda kaldım 2 haftadır. Ben eve gelene kadar aç duruyor. Ben yine zorla falan bi şekilde besliyorum ama benim dışımda birinin beslemesi imkansız. O sebeple kimseye emanet edip bi yere gitmem bişey yapmam da mümkün değil. Çok yıprandım çok yorgunum.