alisileedis ya canım ben seni hatırlıyorum, yenidoğanken de seni aşırı zorluyordu emme refleksi zayıf vesaire diye seninle konuşmuştuk. İnan ki kardeş olsalar bu kadar benzemezler. Ben senin postlarını ve yazdıklarını okuyorum hep denk geliyor. Oğlum doğduğundan beri beslenme sıkıntısı var. İlk günler diyordum ki benim oğlumda nörolojik bir sorun var bu çocuğun emme refleksi yok🤷🏻♀️ vallahi hala hatırlayınca sıkıntı basıyor. Tam gözü açıldı her şey düzeliyor derken beslenme reddi başladı. İnan ki 8.5 aydır ne çektiğimi Allah görüyor. İnsanlar seni beni anlamaz. Çünkü bir bebek ne kadar yemez ne kadar direnir bilmiyorlar. Saatlerce aç kalır asla mama için acıktığı için ağlamıyor. Ne yaptıysam yok. İnan ki bazen sinir krizi geçiyorum. Artık kilo almayı şunu bunu geçtim, vücudu susuz kalacak organları zarar görecek diye korkuyorum. Gece beslenmesini daha 6 aylık olunca bırakmış bir bebek 🤷🏻♀️ yine gece uykuluyken bir nebze olsun besliyordum sıvı alıyordu. Şimdi o da yok. Ahhhh günlerce anlatabilirim.