Ben de son 1 haftadır sinir harbi yaşıyorum tabiki içimde :)) 5 Ay 8 günlüğüz biz. 1 ay erken doğduk ondan mıdır nedir hem atak hem soğuk algınlığı(bugün doktora gittik, salgın gibi bi şey varmış) hem diş sanırım üst üste geldi. Normalde sakin bir bebek, oyalanır dururdu. 1 haftadır bir huysuz, ağlamaklı, emerken çığlık çığlığa, uykusu var ama direniyor , azcık yanından yok olayım hemen ağlıyor. Çıldırmama ramak kaaaallldııııı :))) sürekli oyalamazsak bi başlıyor mızmızlığa. Saçımı başımı yoluyorum, içime içime bağırıyorum, dişlerimi sıkıyorum, diyorum ki GE ÇE CEK 🤣 ana kucağı kurtarıyor bizi otomatik çoğunlukla ona koyup oyuncak verip uzaktan eğliyoruz ki belim kolum sırtım dinlensin. Onun dışında artık oturuyoruz destekli bir şekilde yine oyuncak, oyun, müzik falan. Herkese kolaylıklar diliyorumm 😁